Arreslee huren

Wilt u een Arrenslee huren?

Stichting de Arreslee kan je arrensleeën van twee tot zes personen aanbieden. Er zijn luxe uitvoeringen met verlichtingen van zowel de arrenslee als de paarden. Om je bezoekers in kerststemming te brengen kun je de arrenslee ook als decor in een winkelpand plaatsen. Of bij een winkelcentra de kerstman laten rijen. Iedereen is dol op de cadeaus, als leuke verrassing laat je deze bezorgen door de kerstman. Zo heeft hebben we een keur aan mogelijkheden om met kerst mensen te verblijden en de verrassen.

Bij Stichting de Arreslee heb je de keus uit verschillende soorten arrensleeën. Niet alleen in grootte maar ook in kleur en omvang heb je veel keus. Stichting de Arreslee biedt arrensleeën aan vanaf twee personen tot zes personen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om er een kerstman bij te huren.
Alle arrensleeën zijn op wieltjes berijdbaar.

Naast de verrijdbare arrensleeën kun je er ook voor kiezen om de arrenslee neer te zetten als decor in een winkelpand. Dit zorgt voor een erg mooi winters tafereel. Kijk voor de diverse arrensleeën in het fotoboek.

Bel of mail naar de diverse uiteenlopende mogelijkheden.